Miten vakuutusyhtio suhtautuu, jos on kaynyt lapsen kanssa vaikka 18:lla laakarilla vuoden aikana ja lukuisissa tutkimuksissa.
Meillä on lapsivakuutus ja aloitti tarhassa viime syksynä ja nyt on ollut todella paljon kaikenlaisia infektiotauteja. (Pariin ekaan vuoteen ei käyty kertaakaan lääkärillä.)
Maksavatko ne kiltisti, vai laittavatko jonkun rajan, vai laittavatko peräti jonkun rajan jatkossa tulevien lääkärikäyntejen varalle.
Onko kukaan muu pyytänyt vakuutusyhtiötä korvaamaan noin 18 lääkärissäkäyntiä vuodessa. (Sisältää 3 sairaalajaksoakin vielä.)
Kommentit (7)
Lisäksi harmittaa, että tulee sitten rajoituksia jatkoa varten, jos vaihtaa vakuutusyhtiötä.
En nyt muista lääkärikäyntien lukumäärää, mutta ei tuo 18 käyntiä ainakaan kovin kaukana ole. Kyllä ihan kiltisti korvasivat.
Jos vaihdatte vakuutusyhtiötä, sairastamianne lastentauteja ei uudessa vakuutusyhtiössä korvata. Kannattaa siis harkita vaihtoa.
Siis, kun on ollut korvatulehdus pari kertaa, niin sitä ei sitten enää koskaan korvata uudessa vakuutusyhtiössä. Jos mahatauti ollut, niin mahatautia ei enää korvata. Virtsatietulehdus ja sitä ei uudessa korvattaisi. Ohhoh. Tämähän on sitten ihan mahdotonta vaihtaa vakuutusyhtiötä. Eihän siellä sitten voisi mitään sairastella. Näinkö tosiaankin? ap
Mutta tuskinpa nyt ihan tavalliset flunssat tai mahataudit sinne rajoituksiin tulevat, yleens kyllä kyse on kroonisista sairauksista eli jos on esim. todettu allergioita, niin niitä ei todennäköisesti korvata. Itse hain aikuisiällä sairaskuluvakuutusta ja rajoituksiin tuli astma ja allerinen nuha, ei siis mitkään virtsatieinfektiot (joita niitäkin oli ollut) tai vastaavaat ei-krooniset taudit.
Vierailija:
Siis, kun on ollut korvatulehdus pari kertaa, niin sitä ei sitten enää koskaan korvata uudessa vakuutusyhtiössä. Jos mahatauti ollut, niin mahatautia ei enää korvata. Virtsatietulehdus ja sitä ei uudessa korvattaisi. Ohhoh. Tämähän on sitten ihan mahdotonta vaihtaa vakuutusyhtiötä. Eihän siellä sitten voisi mitään sairastella. Näinkö tosiaankin? ap
allergia ja aivoverisuonen sykkyrä.
tietyissä korvauksissa voi tietty tulla vastaan ja varmaan tuleekin. Tarkista ihmeessä omasta vakuutusyhtiöstäsi!