Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimiasiaa... maksaako kirjaimen muuttaminen?

Vierailija
25.09.2007 |

..eli maistraattihan tämän tietäisi, mutta kysynpä täältä jos tärppäisi..

Eli ennenvanhaan nimemme on alkanut W:llä, mutta " suomennoksien" suorittamisen jälkeen V:llä..

Mahtaisiko V:n muuttaminen takaisin W:ksi maksaa, ja olisiko muutoin hankalaa?



Entä pitäisikö KAIKKI asiakirjat muuttaa..?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä montako kirjainta muuttaa! Höhlä kysymyskin :) Nimi siinä muuttuu. Ja toki, ajokortti, passi ym. uusiksi. Uudet pankkikortit on ilmaisia, mutta nuo viralliset ei. Kannattaa ajoittaa nimenmuutos passin vanhemenisaikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän