Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä ollut jotain oireita ennen keskenmenoa? Muuta kuin vuotoa ja kipuja?
08.10.2007 |
Mulla ei noita jälkimmäisiä ole, mutta muuten ihan kummallinen olo.. Tuulimunaa epäillään, joten siksi mietin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on kaksi lasta ennestään ja koko tämän kolmannen raskauden aikana ihmetytti oireiden vähyys; ei oksettanut tai ollut mielitekoja normaalia enempää. Oli myös vahvana tunne, että onko kaikki hyvin. No, ei ollut, tuulimunaksi selvisi sitten np-ultrassa.