Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: 1-v kuvaan ennen vai jälkeen 1-vuotispäivän?
17.09.2007 |
Kuinka tarkalleen juuri 1-vuotiaana olette kuvaukseen vieneet, hieman alle vai hieman yli tuo maagisen päivämäärän?
Kommentit (4)
Maagisen päivämäärän, hehhehehhe anteeksi mutta mua naurattaa kamalasti kun olet niin herttainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on muistaakseni molemmat käyneet jälkeen, sitten kun ollaan keritty varailemaan aika.
Alue: Aihe vapaa
Mutta tietenkin on kiva, jos se on aika lähellä sitä syntymäpäivää, lapset kun muuttuvat siinä iässä niin nopeasti.