Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miltä teidän pojat haisee?
08.10.2007 |
Meidän poika haisee aina " maalta" , ihan kamala lemu, se on vaatteissa, kun ne mäyrii ja leikkii!
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paitsi suihkun jälkeen shampoolta ja silloin tällöin pierulta :)
Siis nimenomaan tuoksuvat, eivät haise.
joskus hieltä ja kakaltakin;)
Mutta pääasiassa mukavan tuoksuisia kavereita, kaikki kolme.
Alue: Aihe vapaa
Aina jossain möyrimässä ja haju sen mukaan. Ei ihan joka päivä viittis niitä ulkovaatteitakaan pestä.