neuvokaa sosiaalisesti kömpelöä
Eli tilanne on tämä:
Olen pitkään harkinnut tilaavani yhden palvelun eräästä firmasta. Tänään vihdoin sain kerättyä tarpeeksi rohkeutta soittaa sinne ja tiedustella asiaa. Puhelu eteni hyvin, mutta aivan viime metreillä sanoin, että soittelen vielä tänään takaisin jos tilaan palvelun.
Heti puhelun jälkeen alkoi kaduttamaan koko touhu, jotenkin se tuli niin konkreettiseksi että tajusin etten tarvitsekaan sitä palvelua. Virallisesti minun ei kai tarvitsisi enää sinne soittaa, mutta jotenkin se tuntuu töykeältä, enkä haluaisi että sinne jää minusta huono mielikuva jos joskus myöhemmin tulenkin toisiin aatoksiin.
Pitäisikö soittaa uudestaan vain kertoakseen että en tilaakaan? Miten minä sen edes perustelisin, kun edellisessä puhelussa niin menin höpöttelemään kuinka se tulisi tarpeeseen. Äh..
Annanko vain olla?
Kommentit (5)
Eihän sinun ole sitä mikään pakko tilata. Soitat takaisin jos tilaat palvelun. Tulit toisiin aatoksiin. Ei sinun soittoasi siellä kukaan odottele, tai päivittele kun et soittanutkaan. On kai niillä muitakin asiakkaita. Jos myöhemmin päätät sittenkin tilata, niin sitten soitat.
Itse jättäisin vaan asian tuohon koska et sanonut että tilaat.
Sis, jos samoit, että soittelet, jos tilaat palvelun niin asia selvä. On tapanakin tiedustella ja soitella useammallekin yrittäjälle ennen kuin tekee päätöksen.
kiitos vastauksista, joo olen aivan liian epävarma tällaisissa. Jätän asian tähän. Kiitos teille.
Laita sähköposti/tekstiviesti...?