Helsingin taksiin ei voi enää luottaa
Eräs kuljettaja esimerkiksi yritti laskuttaa asiakkaalta 345 euroa rikkoutuneesta maksupäätelaitteesta, vaikka laite ei edes ollut rikki.
Asiakas oli pudottanut laitteet vahingossa auton lattialle. Sen jälkeen asiakas oli saanut kuljettajalta huonolla suomenkielellä kirjoitettuja sekavia tekstiviestejä, jossa vaadittiin korvausta. Asiakas otti yhteyttä Taksi Helsinkiin, jonka selvityksessä kävi ilmi, ettei laite ollut rikki. Lisäksi asianhoito kuuluu taksiyritykselle, eikä kuljettajalle.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Taksikuski-yritti-laskuttaa-asiakkaalta-3…
Kommentit (8)
Sinulla on oikeus valita mihin taksiin menet vaikka auton värin perusteella. En tiedä kannattaako julkisesti valita kuljettajan kansalaisuuden perusteella mutta kyllä jokainen keksii muita syitä kun tietää sen että asiakkaalla on siihen oikeus.
Taksi keskus tässä oli juuri se luotettava? Kannattaa aina olla yhteydessä muualle kuin kuljettajaan jos tulee ongelmia.
Niin, muutaman tapauksen takia koko ammattikunta on epäluotettavaa?
Sovellatko samaa terveyspalveluihin? On ollut valelääkäriä ja insuliinimurhaajahoitajaa.
Helsingin taksi (Taksi Helsinki) sulki kyseisen sankarin 5 vuodeksi tilausvälityksestään. Eli käytännössä antoi hänelle potkut.
Ei voi enään luottaa?
Tulkaa 2017 ja tilatkaa uuber. Miksi maksaa turhaan lisää
Sanotaan näin että taksikursseilta pääsee läppi noin 10% opiskelijoista. Eli jos siellä on huonoa väkeä, väki voisi olla paljon huonompaakin.
Tilasin Taksi Helsingin kautta taksin. Määränpäänä oli Kansallisteatteri. Jouduin opastamaan perille.
Voisin ymmärtää, jos olisin lennosta sattunut nappaamaan jonkun maalaistaksin (en oikein kyllä silloinkaan - kelatkaa: Kansallisteatteri!), mutta kun tilaan Taksi Helsingin kautta, oletan kuljettajan edes suorittaneen Helsinki-liitteen...
Kovaseen voi luottaa ainakin aiemmin, ei ollut kieliongelmia. Nyt se on myyty jollekin ruotsalaisfirmalle, joten saattaa laatu heikentyä.