Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiinalaiset nirsohkoja
12.06.2017 |
https://yle.fi/uutiset/3-9656018
"– Tarjosimme aluksi vieraillemme lounaalla lohikeittoa ja poronkäristystä. Kiinalaiset siirtelivät ruokaa haarukallaan ja ihmettelivät, että mitä tämä oikein on. Sitten he pyysivät saada kiehuvaa vettä, kaivoivat laukuistaan pikanuudeleita ja söivät niitä, muistelee kapteeni Ville Gröndahl.
Kokemuksesta viisastuneena Finlandia Princessillä aasialaisturistien muonia valmistaa nyt kaksi kiinalaista kokkia."
Olisikohan rakennuspatologeille kelvannut lohikeitto ja poronkäristys?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa