Lue keskustelun säännöt.
Millainen on NORMAALI 3-vuotias?
05.08.2007 |
Olen tässä miettinyt, millaisia ovat 3-vuotiaat. Onko muilla seuraavaa:
- pelätään ääniä tms, kysytään koko ajan mitä ääni tms
- ei oteta kuuleviin korviin sanomisia
- koetellaan koko ajan, mm mennään paikkoihin jonne ei saa mennä
- reagoidaan kieltoihin voimakkaasti, tunne-elämä välillä ihan hukassa
- pelleillään ruoan kanssa, juomien kanssa jne.
Kommentit (5)
ja itku on maailmanlopun luokkaa. Samoin itse pitää painaa nappia, valoja tms. ja auta armias, jos en joskus muista sitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloin vain ystäväni käynnin jälkeen miettiä, että onko meillä pojassa jottain vikaa :O
t.ap
ja soittelee haitarilla fenno-ugrilaisia kansanlauluja
Varsinkin toi tunne-elämän dramaattisuus. Huh. Joko kaikki on niin kivaa että pitää nipistää, tai irvistellä. Tai sitten kaikki on niin kamalaa että pieni huutaa ja raivoaa ja tärisee vääryyksistä.
Teini-ikää odotellessa..
Vierailija: