Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on NORMAALI 3-vuotias?

Vierailija
05.08.2007 |

Olen tässä miettinyt, millaisia ovat 3-vuotiaat. Onko muilla seuraavaa:

- pelätään ääniä tms, kysytään koko ajan mitä ääni tms

- ei oteta kuuleviin korviin sanomisia

- koetellaan koko ajan, mm mennään paikkoihin jonne ei saa mennä

- reagoidaan kieltoihin voimakkaasti, tunne-elämä välillä ihan hukassa

- pelleillään ruoan kanssa, juomien kanssa jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin toi tunne-elämän dramaattisuus. Huh. Joko kaikki on niin kivaa että pitää nipistää, tai irvistellä. Tai sitten kaikki on niin kamalaa että pieni huutaa ja raivoaa ja tärisee vääryyksistä.

Teini-ikää odotellessa..

Vierailija:


Olen tässä miettinyt, millaisia ovat 3-vuotiaat. Onko muilla seuraavaa:

- pelätään ääniä tms, kysytään koko ajan mitä ääni tms

- ei oteta kuuleviin korviin sanomisia

- koetellaan koko ajan, mm mennään paikkoihin jonne ei saa mennä

- reagoidaan kieltoihin voimakkaasti, tunne-elämä välillä ihan hukassa

- pelleillään ruoan kanssa, juomien kanssa jne.

Vierailija
2/5 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itku on maailmanlopun luokkaa. Samoin itse pitää painaa nappia, valoja tms. ja auta armias, jos en joskus muista sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania noi uhmikset!

Vierailija
4/5 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vain ystäväni käynnin jälkeen miettiä, että onko meillä pojassa jottain vikaa :O



t.ap

Vierailija
5/5 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittelee haitarilla fenno-ugrilaisia kansanlauluja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi