Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita joiden mielestä super-suositut nimet ei ole nimiä ollenkaan!
13.08.2007 |
Minusta sellaiset nimet kuten Anna, Maria, Emma, Sarah, Sofia, jne. maailmanlaajuisesti tosi suositut nimet ei ole nimiä ollenkaan, koska niillä ei ole mitään erottautumiskykyä!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Apuaa..mullakaan ei sitten ole kun puolinimeä...
Joku hirviömäinen tekemällä tehty ainutlaatuinen nimiväännöskö on teistä parempi kuin klassisen kaunis Maria tai Anna esimerkiksi?
Alue: Aihe vapaa
Mitä ne mielestäsi sitten ovat?
*odottaa henkeään pidättäen*