Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi keskustelu suojaikärajan nostamisesta poistettiin
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Painu ikäerohullu vittuun!
reps
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parempi olisi 14v suojaikä! Miettikää, voisi nussia kasiluokkalaisia! JEA
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi 14v suojaikä! Miettikää, voisi nussia kasiluokkalaisia! JEA
nettivinkattu
Lipputangon nuppi, siinäpä kysymys? Me pihalle kiipeen ja tuu kertoon mitä näit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lipputangon nuppi, siinäpä kysymys? Me pihalle kiipeen ja tuu kertoon mitä näit.
En nyt ymmärrä mitä ajat takaa
Oletko jo laittanut kansalaisaloitteen vireille? Linkki tänne niin käyn allekirjoittamassa
Alue: Aihe vapaa
Painu ikäerohullu vittuun!