Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikki pieraisevat lentokoneessa yhtäaikaa niin vaikuttaako ajo - ominaisuuksiin?

Vierailija
20.04.2017 |

Kysymys on teoreettinen .

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kapteeni pyörtyy.

Vierailija
2/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh mutta kysyn noin muuten eikös pieru ole kevyttä ainetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teoriassa kone löhtisi nousemaan ilmaa kevyempänä?

Vierailija
4/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on olemassa telkkariohjelmakin, Lentoturmatutkinta.

Vierailija
5/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pongahtaisiko kaikille happinaamari ?

Vierailija
6/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lentokone saattaa ajautua sivuluisuun ajoradallaan ja mahdollisesti jopa ojaan asti, jos ei lentokoneen kuljettaja tee ratilla korjausliikettä riittävän nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajo-opettaja kirjoitti:

Joo, lentokone saattaa ajautua sivuluisuun ajoradallaan ja mahdollisesti jopa ojaan asti, jos ei lentokoneen kuljettaja tee ratilla korjausliikettä riittävän nopeasti.

Onhan siinä aikaa aika paljon tuulettaa koneesta pierut avaamalla vaikka ikkunat?

Vierailija
8/18 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhan on tosi syttyvää ja siellä on sähkölaitteita joten eikö olisi vaarallinenkin tilanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä insinööriä tai kosmologia miten tuossa kävisi?

Vierailija
10/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneen kannalta ei ole merkitystä, onko se kaasu suolessa vai matkustamotilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneen kannalta ei ole merkitystä, onko se kaasu suolessa vai matkustamotilassa.

No niin tulihan se vastaus ( varmaankin oikea) lopulta . Asia vilpitön.

Kone olisi kuitenkin kevyempi varmaan jos kaikki kävisivät kakalla ja pissillä ennen matkaa?

Vierailija
12/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä insinööriä tai kosmologia miten tuossa kävisi?

pieraisevatko he kaikki samaan suuntaan samalla hetkellä? ehkä se koneen kurssiin jonkun desimaalin miljoonasosan verran vaikuttaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä insinööriä tai kosmologia miten tuossa kävisi?

pieraisevatko he kaikki samaan suuntaan samalla hetkellä? ehkä se koneen kurssiin jonkun desimaalin miljoonasosan verran vaikuttaisi

Ei se vaikuta jos matkustamossa pieree koska se on suljettu tila niin pierujen ja lentokoneen kokonaisliikemäärä pysyy samana.

Kaikkien pitäisi pieraista avonaisesta ovesta tai ikkunasta ulos mikäli pieruista halutaan konetta liikuttavaa voimaa.

t. Pieruinsinööri

Vierailija
14/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia pohdintoja . Mitenkäs on tuon syttyvyysherkkyyden kanssa, eikö tule tulipalovaaraa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia pohdintoja . Mitenkäs on tuon syttyvyysherkkyyden kanssa, eikö tule tulipalovaaraa??

Metaani syttyy paljon vaikeammin kuin esim bensahöyry ja pieru sekoittuu heti peräreijästä ilmaan päästyä niin ettei seos enää syty millään.

Matkustajat pyörtyisivät itse ennemmin pieruihinsa kuin saisivat piertyä matkustamon ilman niin sakeaksi että se palaisi.

t. Pieruinsinööri

Vierailija
16/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierupierupierupierupierupierupieru :D

Vierailija
17/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pierupierupierupierupierupierupieru :D

Pruuuuuuh!

Vierailija
18/18 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia pohdintoja . Mitenkäs on tuon syttyvyysherkkyyden kanssa, eikö tule tulipalovaaraa??

Metaani syttyy paljon vaikeammin kuin esim bensahöyry ja pieru sekoittuu heti peräreijästä ilmaan päästyä niin ettei seos enää syty millään.

Matkustajat pyörtyisivät itse ennemmin pieruihinsa kuin saisivat piertyä matkustamon ilman niin sakeaksi että se palaisi.

t. Pieruinsinööri

Eli terroristeille ei ainakaan annettu vinkkiä . Perin on huvittava ajatus sakeasta ilmasta kuitenkin vaikka se johtaisi tulipaloon niin paljon tapahtuisi siinä välissä veikkaan sellaista jota riitelyksi kutsutaan.

Missähän menee ihmisen pierun sietoraja ? Onko mitattu pierubarometrillä? Jossainhan se raja menee? Psyykkinen ja fyysinen?

Onko armeijan käyneillä kokemuksia sietorajan ylityksestä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän