Lue keskustelun säännöt.
Narsisti Diana
narsisti seinä naapurina
05.04.2017 |
Oliko Diana Narsisti?
http://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005157674.html
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Missähän tuossa linkin jutussa narsismi mainitaan tai edes kuvaillaan siihen sopivia piirteitä? Sen sijaan olen aiemmin jostain lukenut Dianalla kenties olleen epävakaan persoonallisuushäiriön.
Narsismia ei ehkä jutussa mainita mutta elämä narsistin kanssa on tuollaista kun jutussa kuvataan. Persoonallisuushäiriöiden kirjo on jana, jossa ei selkeitä rajoja ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missähän tuossa linkin jutussa narsismi mainitaan tai edes kuvaillaan siihen sopivia piirteitä? Sen sijaan olen aiemmin jostain lukenut Dianalla kenties olleen epävakaan persoonallisuushäiriön.