Lue keskustelun säännöt.
Minusta on huolestuttavaa, jos ihminen ei ymmärrä äänestämisen ja demokratian välistä yhteyttä
05.04.2017 |
Ja jättää äänestämättä sen vuoksi ettei näe siinä vaikuttamisen mahdollisuutta.
Kommentit (2)
Käsittääkseni tämä opetetaan Suomessa jo peruskoulussa. Onko haastatellut käyneet peruskoulun?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomessa on monta puoluetta mutta täällä on olemassa ainoastaan yhden ideologian politiikka mitä toteutetaan ja se on vihervasemmistolainen kulttuurimarxismi.
Älkää käykö äänestämässä, äänestämällä tuette maanpettureita ja maanpetturuutta.