Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paistoin parsakaalia ja homejuustoa:teini ei tiennyt sitä, tuli huoneestaan ja sanoi:

Vierailija
05.04.2017 |

"oikeesti, onks sun pakko paskoo??"

eli se luuli että olen piereskellyt...... vaikka herkkuateria vain tuoksui:/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsakaali on kyllä herkullista. Joskus olen joutunut sanomaan vieraille, että viemärimme on kyllä kunnossa, lounaaksi vain oli parsakaalipastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi