Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teille tärkeää se
04.04.2017 |
millaisissa vaatteissa lapsenne kulkevat? Lähinnä, että menettekö kaikkialle kulahtaneissa trikoissa ja kurahousuissa, vai puetteko lapsenne tilanteiden mukaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kotona ja pihassa ei väliä, pääasia että on helppoa ja sujuvaa. En jaksa hermostua. Mutta jos menemme kylille, niin kyllä sitten vähän siistiydytään. MIkään muodin perässä juoksija en ole, ei olis rahaakaan.