Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyypillistä S-ketjun asiakaspalvelua?!

Vierailija
15.02.2017 |

Heikompiosaista lyödään moukarilla päähän: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005089589.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut tollot kerää tän epäystävällisen ketjun bonuksiakin :(

Vierailija
2/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut tollot kerää tän epäystävällisen ketjun bonuksiakin :(

Sano muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä vihervassujen Elantoon, jos sellainen vielä eksisteeraa?

Vierailija
4/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin huomannut siellä huonoa palvelua, en tosin kassoilla!

Vierailija
5/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kassamyyjiä syytetään tässäkin vaikka eivät voineet asialle mitään kun oli puuttelliset ohjeet.

Vierailija
6/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä on reagoinut hyvin palautteeseeni. Esimerkiksi viallinen tuote tai väärin peritty hinta. Olen saanut kahvipaketin kun olen joutunut kauppaan menemään selvittämään asiaa (8-10 km matka liikkeeseen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmä on reagoinut hyvin palautteeseeni. Esimerkiksi viallinen tuote tai väärin peritty hinta. Olen saanut kahvipaketin kun olen joutunut kauppaan menemään selvittämään asiaa (8-10 km matka liikkeeseen).

Voi prkl, kai tuo nyt on vähintä jos sellaista sattuu!

Vierailija
8/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Prismassa ei saa mitään palvelua kassoilla :D ne on niin maansa myyneitä ja elämäänsä kyllästyneen näköisiä että ne 'hei, kiitos ja olehyvä' saa just ja just sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä yleensä saanut S-kaupoissa hyvää palvelua, niin että olen tullut hyvälle mielelle kun olen itse ensin mennyt naama norsunvitulla valittamaan jostain. On osattu ottaa asia asiana ja hoitaa se ystävällisesti. Ainoa poikkeus oli Tampereen Koivistonkylän Prisman S-Pankin toimipisteessä, jossa asiakaspalvelija ihan väkisin olisi halunnut tilata minulle sirullisen kortin magneettijuovallisen sijaan. Ja ne vanhat tyhmät argumentit siihen "Se olisi sinulle kätevämpää". Minä kai sen itse tiedän, mikä ratkaisu on minulle kätevin. Saati että kätevyys/helppous olisi elämässäni se ylimmäinen tavoite.

Mutta hengissä selvisin sieltäkin, muuten ei moittimista asiakaspalvelussa. Tai niin, se uusavuttomuus kyllä, että aina lähdetään koodia hakemaan vaikka kyse olisi 20 sentin valkosipulista. Kassat eivät uskalla tehdä raskaita suuria päätöksiä, kuten lyödä vain jonkin hinnan koneelle. Pitää aina olla se koodi.

Olisi niin herkkua päästä kaupan kassalle harjoittamaan anarkiaa edes päiväksi ;-)

Vierailija
10/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä yleensä saanut S-kaupoissa hyvää palvelua, niin että olen tullut hyvälle mielelle kun olen itse ensin mennyt naama norsunvitulla valittamaan jostain. On osattu ottaa asia asiana ja hoitaa se ystävällisesti. Ainoa poikkeus oli Tampereen Koivistonkylän Prisman S-Pankin toimipisteessä, jossa asiakaspalvelija ihan väkisin olisi halunnut tilata minulle sirullisen kortin magneettijuovallisen sijaan. Ja ne vanhat tyhmät argumentit siihen "Se olisi sinulle kätevämpää". Minä kai sen itse tiedän, mikä ratkaisu on minulle kätevin. Saati että kätevyys/helppous olisi elämässäni se ylimmäinen tavoite.

Mutta hengissä selvisin sieltäkin, muuten ei moittimista asiakaspalvelussa. Tai niin, se uusavuttomuus kyllä, että aina lähdetään koodia hakemaan vaikka kyse olisi 20 sentin valkosipulista. Kassat eivät uskalla tehdä raskaita suuria päätöksiä, kuten lyödä vain jonkin hinnan koneelle. Pitää aina olla se koodi.

Olisi niin herkkua päästä kaupan kassalle harjoittamaan anarkiaa edes päiväksi ;-)

Kai tuohon kiskurihintaan pitää jo palveluakin hieman saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä, joiden ihmeellisen hyveellinen ja epäitsekäs toiminta on pelastanut tuhansien päivän. On saanut ihan koiran kuvia, vuppiduu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme