Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Feministien uusi sekoilu
15.02.2017 |
http://yle.fi/uutiset/3-9458911
"On miehiä, joilla on kuukautisia ja on naisia, joilla ei ole."
Mitä? Näyttäkää yksikin mies jolla on kuukautiset? Valuuko sillä peniksestä verta vai?
Kommentit (3)
Pitäs laittaa armeijaan jokaikinen naine ja ottaa luulot pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Pitäs laittaa armeijaan jokaikinen naine ja ottaa luulot pois.
Ja armeijan kuri ja koulutus palauttaa sellaiseksi kuin se oli -60 luvulla.
Alue: Aihe vapaa
Luulen, että sillä tarkoitetaan naisia jotka tuntevat itsensä miehiksi tai taistelukoptereiksi tai joksikin muuksi maan ja taivaan välillä...se on sitä nykyaikaa.