Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö espanjalaisnaiset suomalaismiehiä komeina?

Vierailija
15.02.2017 |

Tämmöinen ajatus vain heräsi kun itse miehenä tunnustan, että espanjalaismiehet ovat mielestäni komeita ja espanjalaisnaiset kauniita. Mutta miten se menee toiseen suuntaan? Suomalaisnaisista varmaan tykätään joo. Mutta entä miehet? Miehetkin on yleensä ottaen vaaleampia. Myös silmämme ovat varmaan eksoottiset. Suomalaismiehillä ei kuitenkaan yleensä ole erityisen maskuliinisia ja voimakkaita kasvonpiirteitä. Tämäkin on epäilemättä eksoottisen näköistä mutta onko se hyvällä vai huonolla tavalla? Suomalaisnaisten kohdallahan tällaiset piirteet ei haittaa vaan on paremminkin etu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko mennä kysymään joltain espanjalaiselta keskustelupalstalta? MIkä sinut saa kuvittelemaan, että me tietäisimme mitä (kaikki) espanjalaisnaiset ajattelevat?

Vierailija
2/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että keskiverto suomalaismies herättää espanjalaisissa naisisissa hirveästi utnteita puoleen tai toiseen. Varmaan yksilötasolla joku komea urheilullinen blondi nuorimies kääntää päitä, mutta niinhän enemmistöstä erottuvat kauniit ihmiset aina kansallisuudesta/etnisestä taustasta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko mennä kysymään joltain espanjalaiselta keskustelupalstalta? MIkä sinut saa kuvittelemaan, että me tietäisimme mitä (kaikki) espanjalaisnaiset ajattelevat?

Näit sitten sen vaivan että jaksoit kirjoittaa tuollaisen viestin. :D

Vierailija
4/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että keskiverto suomalaismies herättää espanjalaisissa naisisissa hirveästi utnteita puoleen tai toiseen. Varmaan yksilötasolla joku komea urheilullinen blondi nuorimies kääntää päitä, mutta niinhän enemmistöstä erottuvat kauniit ihmiset aina kansallisuudesta/etnisestä taustasta huolimatta.

Itse olen sitä mieltä, että eksoottisuudella on ihan tosi paljon merkitystä siihen, että pidetäänkö jotakuta komeana. Espanjalainen mitäänsanomattomuus voi olla oikea superstara Suomessa.

t:Ap

Vierailija
5/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D:D.. älä tapa naurulla :o)

Vierailija
6/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että espanjalaisnaisille kasvaa viikset sinä yönä, kun he täyttävät 30.

Vierailija
7/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että espanjalaisnaisille kasvaa viikset sinä yönä, kun he täyttävät 30.

Molempiin päihin. Olen nähnyt, mutten saanut videolle.

Vierailija
8/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Benjamin näyttäs niittävän suosiota Espanjanmaalla, tuskinpa laulutaitonsa vuoksi. Veikkaan että tykkäävät suomalaismiehistä, siis niistä jotka ovat suomalaisnaisistakin hyvännäköisiä.

Vierailija
9/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen tehtävä ei ole miellyttää suomalaista miestä...

Vierailija
10/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D:D:D:D.. älä tapa naurulla :o)

Suominaiset ainakin ovat siellä helpoimpia jakorasioita.

Vierailija
11/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että espanjalaiset miehet tykkäisivät suomalaisnaisten ulkonäöstä? Suomalaiset naiset ovat mielestäni samanlaisia maantienvärisiä, paksuniskaisia ja perunanenäisiä tollukoita kuin suomalaismiehetkin. Kohteliaaksi kasvatettu espanjalaismies kertoo tietenkin samat kehut brittinaiselle kuin vaikkapa norjalaisellekin, eikö? Luulisin että todellisuudessa suomalaisnaisista pidetään maailmalla juuri helpon seksin ja yleensä mutkattoman käyttäytymisen takia.

Toinen pointti, mielestäni suurin osa espanjalaismiehistä on rumia, kuten muuallakin maailmassa. Se suuri massa on kuitenkin joka paikassa niitä möhömahaisia pappoja, ehkä vieraassa maassa kiinnität vain huomion juuri nihin komeisiin miehiin etkä havaitse sitä kokonaisuutta?

-nainen 37 v

Vierailija
12/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että espanjalaiset miehet tykkäisivät suomalaisnaisten ulkonäöstä? Suomalaiset naiset ovat mielestäni samanlaisia maantienvärisiä, paksuniskaisia ja perunanenäisiä tollukoita kuin suomalaismiehetkin. Kohteliaaksi kasvatettu espanjalaismies kertoo tietenkin samat kehut brittinaiselle kuin vaikkapa norjalaisellekin, eikö? Luulisin että todellisuudessa suomalaisnaisista pidetään maailmalla juuri helpon seksin ja yleensä mutkattoman käyttäytymisen takia.

Toinen pointti, mielestäni suurin osa espanjalaismiehistä on rumia, kuten muuallakin maailmassa. Se suuri massa on kuitenkin joka paikassa niitä möhömahaisia pappoja, ehkä vieraassa maassa kiinnität vain huomion juuri nihin komeisiin miehiin etkä havaitse sitä kokonaisuutta?

-nainen 37 v

Kiellät nyt kokonaan eksoottisuuden merkityksen. Lyön vetoa, että kyllä itsekin ottaisit sen läskin espanjalaisen kuin suomalaisen.

Vierailija
13/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siispä Espanjaan...? kirjoitti:

Suomalaisen naisen tehtävä ei ole miellyttää suomalaista miestä...

Mistä tuo nyt tuli? :D

Vierailija
14/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en tiedä, mutta yli 180 cm pohjoinen gaijin herättää kyllä huomiota Japanissa ;)

Vierailija
15/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-nainen 37 v

Suomalaisnaisista pidetään maailmalla siksi, että esim. espanjalaiset naiset eivät mene syömäänkään yksin, sillä pelkäävät tulevansa vähintään verbaalisesti ahdistelluiksi. Suomalaiset taas yksin liikkumiseen tottuneina pistävät itsensä tavallaan tyrkylle, vaikka eivät sitä itse hoksaakaan.

Vierailija
16/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä en tiedä, mutta yli 180 cm pohjoinen gaijin herättää kyllä huomiota Japanissa ;)

Mutta lähteekö japanilainen nainen miehen perässä Suomeen?

Sinkkum

Vierailija
17/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eikös näitä Aasiassa tuijotella ja kuvata ihan häpeämättömästi?

Vierailija
18/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikissa maissa naiset pitävät ulkomaalaisia miehiä komeampina kuin kotimaisia. Mistä lie johtuu.

Vierailija
19/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lähteekö japanilainen nainen miehen perässä Suomeen?

Sinkkum

No ei tosiaan välttämättä. Olin siis Tokiossa vuoden työkeikalla. 

Japani on paradoksaalisin maa missä olen koskaan käynyt. Tietty osa porukasta varsinkin Tokiossa ja muissa suurkaupungeissa on erittäin vapaamielistä seksinkin suhteen ja ainakin tuossa 2009-2010 tuntui, että länkkäri poikaystävä oli statusta. Baareissa oli tyttöihmiset välillä jopa kiusallisen päällekäyviä ja tappelivat (kyllä!) keskenään mun huomiosta. Voin vakuuttaa, että se meni normiukkelille päähän kuin kallis konjakki. 

Tämä EI tarkoita, että yksikään tyttö haluaisi kanssasi naimisiin tai vakavampaa suhdetta koska oma suku ja gaijin. Ittellä murtui sydän siellä kahteen eri kertaan kun olin aivan tähdet silmissä :D

Olen siis ihan tavallinen suomalainen mies, jolla on ei minkään väriset hiukset ja silmät sekä pituutta 184 cm. Normaali hintelä nörttivartalo ilman ylipainoa.

Vierailija
20/36 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikissa maissa naiset pitävät ulkomaalaisia miehiä komeampina kuin kotimaisia. Mistä lie johtuu.

Veikkaan että ihmisen sisäänrakennettu ominaisuus. Kun eskimokylään tulee vieras, aviomies laittaa hänet nukkumaan vaimonsa viereen ja vielä vähän vinkkaa silmää ja tökkää kyynärpäällä kylkeen. Tällä estetään ylenmääräistä sisäsiittoisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme