Lue keskustelun säännöt.
Liian pitkät naiset, tuntuuko kamalalta olla
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
näkee hyvin , ei tulla kettuilemaan ja tosi rehvakas olo
En ole mieheni mittainen,olen 179cm.
mitäs vajaamittaiset, harmittaako, kun ette ole miisipituisia
Olen 163cm. Olen muutaman kerran kaupassa pyytänyt itseäni pitempiä ojentamaan ylähyllyiltä jotain, mitä en ole itse ylettänyt. Ei kai se ole loukkaavaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alle 180cm en katso mieheksi vaan pojanklopiksi.
Vierailija:
Olen 163cm. Olen muutaman kerran kaupassa pyytänyt itseäni pitempiä ojentamaan ylähyllyiltä jotain, mitä en ole itse ylettänyt. Ei kai se ole loukkaavaa?
lopeta jo nää pituusaloitukset. Loppuunkaluttu aihe. Hanki hyvä itsetunto, niin nuo pituudet jäävät sivuseikaksi.