Lue keskustelun säännöt.
Perseestä!
09.05.2008 |
kiitos ja kumarrus, pirun vaikea lukea tällaista hailukkaa. Uudistus oli tarpeeton, nyt alan etsiä korviketta av: lle x(
Kommentit (2)
Siellä on mukava.
Itse siirtyisin heti pois, jos vain olisi joku mihin mennä. Laitan tarmoni nyt siihen, että tää alusta saataisiin siedettävämmäksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse siirtyisin heti pois, jos vain olisi joku mihin mennä. Laitan tarmoni nyt siihen, että tää alusta saataisiin siedettävämmäksi.