office 365 ja outlook neuvoja
Työnantaja on ottanut käyttöön office 365 palvelun, johon kuuluu sähköposti, kalenterit jne. Sen jälkeen roskapostin määrä on noin 30 kertaistunut ja syö hermoja. Olen yrittänyt opettaa postilaatikkoa seulomaan junk mailin klikkaamalla junk - block sender, mutta ei se mitään silti osaa seuloa. Roskaposti tulee postilaatikkoon, mutta kaikenlaista tärkeää menee välillä käsittämättömällä tavalla roskapostiin. "Tarpeettomat" otin kokonaan pois päältä, kun ohjelma alkoi lajitella sinne kaiken sen meilin, jonka poistin lukemisen jälkeen, mukaan lukien kaikki työnantajan oikeasti tärkeät tiedotteet.
Kertojaa joku, PLEASE, MITEN TÄMÄN SAA TOIMIMAAN EDES SIEDETTÄVÄSTI? (Työnantajan it-tuelta on turha kysyä mitään, ne tietävät selvästi vielä vähemmän kuin minä, eivätkä edes halua ottaa selvää)
Kommentit (4)
Se teidän it-tuki on ainoa joka voi auttaa
Joo, ei se palomuuri olisi pitänyt mihinkään muuttua tuon muutoksen takia eli valitettavasti sen IT:n on nyt vaan tuohon jotain keksittävä. Mutta älä edes oleta, että Office 365 on samantasoinen kuin Outlook, ei ole, eikä kannata yrittää opettakkaan...
uusi yritys