Lue keskustelun säännöt.
Asusteliikkeen myyjän tehtävä vaatii todellakin koulutusta ja ammattitaitoa
22.01.2017 |
Ja sen tulin jälleen eräästä myyjättärestä hoksaamaan, että koulutusta kyseinen myyjätär ei ollut koskaan saanut tai sitten jotenkin muuten naismyyjällä oli ns. huono päivä, ja jotenkin töksöinen tyyli palvella asiakasta.
Ennen kaikkea asiakasta palvellaan intensiivisesti, eikä myyjä palvelemisen kesken ala hoitelemaan muita asioita, jotka eivät ole tulipalo tai jokin varastamistilanne tms.
Ensi kerralla kyllä muistan, että saman myyjättären kanssa en missään nimessä halua asioida enää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Myyjä tekee niitä asioita, joita työnantajansa on käskenyt tehdä, siinä asiakaspalvelun lomassa.
Toisia asiakkaita pitää palvella intensiivisesti, toisia taas ei haittaa, vaikka myyjä palvelee myös muita asiakkaita samalla tai tekee muita töitään, kunhan myyjä kuitenkin on tavoitettavissa. Hyvä myyjä osaa toki ennakoida, mutta ei hän sentään ajatuksia osaa lukea.