Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää ostako netistä itse erikseen lentojanne eri yhtiöiltä, ettei teille käy samoin kuin Janne Katajalle!

Vierailija
07.01.2017 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005036037.html
Jos yksi yhteys pettää, kukaan ei ole uudelleenreitittämässä teitä mihinkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kataja ei ihan penaalin terävimmältä kynältä vaikuta olihan sillä se hometalo juttu myös taannoin.

Vierailija
2/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Siinähän sanotaan, että "Finnair jolta liput reitille on ostettu, sanoo että vastuu on Bangkok Airwaysin joka operoi lennon, jonka takia myöhästyimme jatkolennolta."

Minä ymärrän tuon, että on ostettu Finnairilta liput, eli ei ole erikseen ostettu. Vai onko sinulla parempaa tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataja voisi jäädä sinne Kiinaan vaikka ikuisesti! Kellään ei tule ikävä.

Vierailija
4/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaus on sellainen, että Finnairilta on ostettu lippu, johon sisältyy osa matkasta Bangkok airwaysin operoimana, niin kyllä mielestäni kuitenkin myyjän eli Finnairin pitäisi olla vastuussa asiakkaalle.

Vierailija
5/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katajan kannattaisi opetella asioimaan kuluttaja-asiamiehen kautta.

Vierailija
6/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse ostamisessa ole mitään vikaa, BKK airways ei vaan ota nyt sille kuuluvaa vastuuta itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itse ostamisessa ole mitään vikaa, BKK airways ei vaan ota nyt sille kuuluvaa vastuuta itselleen.

Jos siinä pienessä präntissä lukee ettei lentoyhtiö ota vastuusta force majeuru myöhästymisistä niin ei sitten ota ja asiakas on hyväksynyt tämän. Siinä ei yksi kitisevä suomilainen kataja paljoa paina.

Vierailija
8/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi Finski tässä kuitenkin taipuu ja ottaa Katajan seurueineen kyytiin. Kun tunnettu julkkis käyttää somea firman mustamaalaamiseen, ei kannata yrittää pyristellä vastaan vaikka mitään virhettä ei olisi tehtykään. Varmaan bisness-luokkaan lopulta pääsevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itse ostamisessa ole mitään vikaa, BKK airways ei vaan ota nyt sille kuuluvaa vastuuta itselleen.

Jos siinä pienessä präntissä lukee ettei lentoyhtiö ota vastuusta force majeuru myöhästymisistä niin ei sitten ota ja asiakas on hyväksynyt tämän. Siinä ei yksi kitisevä suomilainen kataja paljoa paina.

No jos ja jos. Mutta noin pääsääntöisesti. On sillä finnairilla ja pakettimatkoillakin omat ehtonsa.

Vierailija
10/10 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko BKK airwayssilla allianssia minkään muun lentoyhtiön kanssa?

Kättä taskuun vaan. Iso ryhmä osina Aeroflotilla Moskovan kautta.

Mitkä liput on alunperin tilattu ja linkitetty toisiinsa? Millä ja kenen lentoyhtiön lipuilla on lennetty etukäteen/paikanpäällä ostetuilla lipuilla Thaimaasta Hong Kongiin? Ei siis välttämättä mitään tekemistä jatkolentojen kanssa jos ei olla käytetty yhteistyölentoyhtiöä alunperinkään.

Huumorimiehet Thaimaassa?!?