Lue keskustelun säännöt.
Eikös perjantaina maksetun maksun olis jo pitänyt näkyä tänään?
14.08.2007 |
Odottelen vaan yhtä maksua huutiksen kautta... Ostaja ilmoitti maksaneensa pe, mutta ei näy tilillä vieläkään.
Kommentit (2)
Lukihäiriö kun luin aloitusta. Joo, pitäisi näkyä, nythän on jo tiistai.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos teillä on sama pankki, niin pitäisi näkyä heti, mutta jos eri niin riippuen pankeista voi mennä parikin pankkipäivää.