Lue keskustelun säännöt.
Qhair
Tiina
02.12.2016 |
Olen pitkään haaveillut meneväni Qhairiin leikkauttamaan ja värjäämään hiukseni. Onko sen arvoista laittaa paljon rahaa kampaajalle? Uskaltaako antaa vapaat kädet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vilkaisin saitin, sen perusteella ei oikein voi sanoa mitään. Paitsi sen tavallisen: miksi edes yrittää suomeksi, jos ei suomea osaa. Viimeistelemätön vaikutelma.