Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia on tuntemasi oinaat?

Vierailija
02.12.2016 |

Miehenä, naisena, vanhempana, puolisona, ystävänä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oinas itse enkä tunnista yhdestäkään oinaan piirteestä itsessäni,olen positiivinen,empaattinen ja rakastava äiti ja puoliso,en ole koskaan osannut ajatella itseäni enkä ole millään muotoa johtajatyyppiäkään sanomattakin selvää etten usko horoskooppeihin ;)

Vierailija
2/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia, keskenään erilaisia. Olen oinas itse ja äitini on myös, en minä nyt tiedä onko meillä kovinkaan paljon yhteisiä piirteitä. Äitini on sosiaalinen, minä rauhallinen pohdiskelija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vittumainen ;) ystävänä kyllä äärimmäisyyksiin asti lojaali.

Vierailija
4/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä. Puhui aina itsestään ja oma etu on tärkein. Esittää ihanaa ihmistä kaikille ja onkin silloin kun haluaa, mutta lopulta aina näyttää ettei muut kiinnosta.

Vierailija
5/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia määräilijöitä ja itsekkäitä oman eduntavoittelijoita. Suosittelen kiertämään kaukaa.

Vierailija
6/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavia määräilijöitä ja itsekkäitä oman eduntavoittelijoita. Suosittelen kiertämään kaukaa.

Niin totta. Ovat jopa itsekeskeisempiä ja narsistisempia kuin skorpionit.

Vierailija
7/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena: löysä pillu

Puolisona: haluaa koko ajan "keskustella", huumorintajuton, pettää pikkujouluissa

Ystävänä: koko ajan peruu menoja ja kuksii kaverinsa (mun) puolisoa pikkujouluissa

Vierailija
8/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vain yhdestä oinas-miehestä. Tuo itsekeskeisyys onkin jo mainittu moneen kertaan. Älyllisesti vähän hidas ja yksinkertainen tykkäsi päteä joka asiasta ja esittää sivistynyttä. Rasittava besserwisser, pistin kyllä nopeasti sen takaisin kiertoon kun en jaksanut kuunnella herran kehuja omasta ylivoimaisuudesta ja älykkyydestä.

Vierailija
9/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun on Aviomiehenä luotettava, lojaali, turvallinen, kiltti. Temperamenttinen. Osaa sanoa asiansa eikä pelkää.

Tunsin yhden toisenkin, mutta oli niin epävakaa lapsuus, että ei olisi ollut luotettava...oli hieman pelottava. Ja siihen jäi.

Ystävänä rohkea ja kuunteleva ja avoin. Luotettava.

Ystävyys tai aviosuhde kenties ei riipu horoskoopista.

Itse olen kauris. Olen myös kihisijä. Ystävänä ja aviopuolisonsa olen luotettava.

Minulla ominaan kanssa synkkaa. On tietty periaatteellisuus ja on mitä kalistella ja luottamus. Turvallisuus miehessä tärkeää. Se ei ole horoskoopista kiinni.

Vierailija
10/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oinas. Aika rauhallinen, mutten siedä epätasa-arvoa, suutun sellaisesta. Mutta kuitenkin tykkään auttaa ja olen kuitenkin peruskiltti ja haluan tehdä asiat oikein. Olen vähän kaksjakoinen persoona.

Äitinä tiukkis välillä, mutta tykkään myös tehdä hyvää.

Puolisona vähän möksähtävä marttyyri joskus jos toinen ei tee mitään.

Valmis puolustamaan lähimpiä välittämättä seurauksista. Silti en päästä ihmisiä helposti lähelle.

Vierailija
11/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinakset ja kaurikset ei sovi yhteen.

Vierailija
12/12 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinakset ja kaurikset ei sovi yhteen.

Höh. Olen vähän tykästynyt yhteen kaurikseen. Se kyllä vaikuttaakin vähän vaikeelta tyypiltä ;)