Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko katsoneet Vikatikkia? Olen katsonut pari jaksoa, ja se on ihan hervoton. :D Kiva saada aivot tyhjiksi reikapaisella huumorilla! :D

Vierailija
31.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niinkuin vinksahtanutta todellisuutta...potenssiin sata. :D

Vierailija
2/3 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yes, se on mahtava...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

You tubessa paljon pätkiä, mm pieleen menneitä kohtauksia, ne ne vasta hauskoja onkin. Aivan mahtavat näyttelijät!













































Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän