Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako asuntolaina ottaa kiinteällä korolla?

Vierailija
14.08.2007 |

Jos olisi kokemuksia jollain. Mahtaako korot nyt nousta vielä paljonkin? Kyse 140 000 lainasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei voi olla kokemusta tulevaisuudesta. Pari vuotta sitten kiinteän koron ottaneet tekivät oikean valinnan. Nyt on vaikea sanoa jatkavatko korot nousua niin paljon, että kiinteä korko tulisi edullisemmaksi. Sehän on aina tämänhetkistä korkotasoa korkeampi.



Eli tuuripeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän