Lue keskustelun säännöt.
Kannattaako asuntolaina ottaa kiinteällä korolla?
14.08.2007 |
Jos olisi kokemuksia jollain. Mahtaako korot nyt nousta vielä paljonkin? Kyse 140 000 lainasta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kenelläkään ei voi olla kokemusta tulevaisuudesta. Pari vuotta sitten kiinteän koron ottaneet tekivät oikean valinnan. Nyt on vaikea sanoa jatkavatko korot nousua niin paljon, että kiinteä korko tulisi edullisemmaksi. Sehän on aina tämänhetkistä korkotasoa korkeampi.
Eli tuuripeliä.