Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää! Jotkut eivät olleet käyneet lasten kanssa kesällä missään

Vierailija
14.08.2007 |

Siis ei Muumimaailmaa, mummolaa, mökkiä, Lintsiä, ei sitten mitään! Tuolla samassa puistossa vain ähötetään päiästä toiseen vuodenajasta riippumatta. Vaikka olisi miten vähän rahaa, voisi sitä edes jotain vaihtelua keksiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


se on lapsille kuitenkin tärkeetä, ei nekään jaksa aina vaan kotona käkäillä, haluaa nekin vaihtelua!! Tosi kiva sitten koulussa tai päiväkodissa olla, kun kaikki kertoo, mitä kaikkea tehty lomalla... Joo, me oltiin vaan kotona, ja käytiin puistossa... Miettikää nyt vähän. Ei se joku linnanmäki tai muumimaailma takuulla kenenkään taloutta kaada!!

Vierailija
2/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pappa vuokrasi mökin. Muuten touhuttiin ihan tässä lähistöllä. Kyllä sitä elämyksiä saa muustakin kuin noista maksullisista huvipuistoista. Me käytiin sienessä, marjassa ja muuten vaan kuljeskelemassa lähimetsissä, pyöräiltiin, uitiin ym. ja käytiinpä siellä lähi leikkarillakin. Ihana kesä, mut mepä osataan nauttia niistä pienistä asioista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekemisen tarvi mitään ssuper-mega-hypermaiden kiertelyä olla, vaan pienemmätkin elämykset on arvokkaita. Poikani mielestä hauskinta oli mökillä, kun souteluretken katkaisi ihan tolkuton sadekuuro ja pääsi sitä ihastelemaan veneestä käsin (liman sadetakkia!). Myös mummulassa istutetut herneet ja niiden kasvamisen seuraaminen myös iso juttu. KÄytiin kyllä sitten myös Kolmårdenissa ja siitä lapset mainitsee aina vain laivalla menemisen ;) Uimassa on käyty myös paljon, ja ne mieluisia eväineen ym. Pointti on se, että arjen ei tarvitse olla tappavan tylsää vaan sen vuoksi, että pienten " juhlahetkien" tekeminen on hemmottelua.

Vierailija
4/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkö meijän reissut olisit maksanu?? mulla oli kaks viikkoa lomaa enkä päässy lapsen kanssa ku puistoon kesällä. Ei vaan ollu rahaa!!!!! sori nyt kauheesti jos se on sulta pois

Vierailija
5/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lapset ole kaivannut puuhamaita tms, suunnittelevat omia huoneitansa jne. Ensi kesänä sitten puuhamaat yms.

Vierailija
6/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on lapsille kuitenkin tärkeetä, ei nekään jaksa aina vaan kotona käkäillä, haluaa nekin vaihtelua!! Tosi kiva sitten koulussa tai päiväkodissa olla, kun kaikki kertoo, mitä kaikkea tehty lomalla... Joo, me oltiin vaan kotona, ja käytiin puistossa... Miettikää nyt vähän. Ei se joku linnanmäki tai muumimaailma takuulla kenenkään taloutta kaada!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK:n joulukuussa 2004 julkaistun raportin mukaan nälänhädät ovat lisääntymässä. Maailmassa oli tuolloin 852 miljoonaa nälänhädästä kärsivää, 18 miljoonaa enemmän kuin vuonna 2000.[1] Nälänhädät ovat yleistyneet etenkin Afrikassa parinkymmenen viime vuoden aikana. Ruokakriisejä esiintyy kolme kertaa niin usein kuin 1980-luvun puolivälissä.[2] Esimerkiksi Afrikan sarvessa 11 miljoonaa ihmistä tarvitsee ruoka-apua. Tilanne on paha myös Etiopiassa, Djiboutissa ja Keniassa.

Vierailija
8/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit itsekin joka päivä puistossa niinkuin hekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että vain ovat olleet lähipuistossa koko kesän? Oletko itse ollut joka päivä katsomassa?



Vierailija
10/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin, jos jollain on niin tiukkaa ettei pysty. Ja tiedätkö ap, että kaikkein eniten lapsi arvostaa sitä aikaa yhdessä vanhemman kanssa, sen sijaan, että juostaan tukka putkella ties missä kohteissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekkeet, matkat paikan päälle (kaikki ei asu Helsingissä tai Tampereella tms. huvipuiston lähellä) ja kun autoa ei ole niin kallista matkustaa junalla tai linja-autolla. Sitten täältä kaukaa ei oikein viitsi lähteä päiväksi vain joten hotellissa yövyttävä jne.

Vierailija:


se on lapsille kuitenkin tärkeetä, ei nekään jaksa aina vaan kotona käkäillä, haluaa nekin vaihtelua!! Tosi kiva sitten koulussa tai päiväkodissa olla, kun kaikki kertoo, mitä kaikkea tehty lomalla... Joo, me oltiin vaan kotona, ja käytiin puistossa... Miettikää nyt vähän. Ei se joku linnanmäki tai muumimaailma takuulla kenenkään taloutta kaada!!

Vierailija
12/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se Siwan mainos. Mitä ihmettä me grillataan, ei oo makkaraa, lihaa, juureksia, ei yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillaki lapsilla ei oo isää ja äitiä. Jotkut asuu orpokodissa, jopa viemäreissä (pietarin katulapset). Toisilla lapsilla on alkkis/narkkari vanhempia.. JA toisilla ei oo etes merkkivaatteita. Ja Nico-Petteri ei päässyt tänä kesänä Lintsille, joutu koko kesän leikkii samassa puistossa naapurin Ellan kans..



Lahjotettasko Nico-Petterille vähä rahaa et pääsis käymää etes Muumimaailmassa? Kuka alkaa mukaaa keräyksee? Ap paljonko annat?

Vierailija
14/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos luulet, että tulee maksamaan, jos täältä Oulusta lähdetään käväisemään lintsillä? Itse aiheesta sen verran, että meillä on kotona pieni vauva, joten reissut on vähissä. Mutta olen vienyt 8-v esikoista uimaan, minigolfaamaan, ratsastamaan ym. Ei kaikkialta tietenkään löydy samoja mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme miehen lasten kanssa etelänlomalla, muumimaailmassa ja mökkeilemässä. Ei riittänyt, koko kesä oli 10 veellä tylsää ja jaksoi valittaa joka päivä. Että ensi kesänä mennään tosiaan puistoon kun ei kerran mikään kelpaa.

Vierailija
16/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäinen lapsi ei todellakaan kaipaa mitään puuhamaata jolleivät aikuiset niitä sille tuputa, vaan ihan tavallista kivaa yhdessäoloa.



Lyön vetoa että ap:n lapsista tulee täydellisiä keskinkertasuuksia isona.

Vierailija
17/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helpottaa varmaan hiukan jos kerron että huomenna menemme Lintsille?

Vierailija
18/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 ja 80-luvulla niin me ei ikinä käyty kesällä missään ei edes uimassa! Vanhemmat kai ajatteli että kuluu rahaa jos lapsia viihdyttää. Oman perheen kanssa käydään edes yhden kerran kesässä jossain reissussa ja kylpylässäkin edes muutaman kerran vuodessa kun tyttäreni 5-v rakastaa niitä.

Vierailija
19/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut Särkänniemet, Power Parkit ym. helvetilliset hulabaloot pullistella väen paljoudesta koko kesän.



Kyllä niitä idiootti sohvaperunavanhempia siis riittää tässä maassa!!!





" Mitä tohon vois vastata: ne puuhamaat on mielikuvituksettomia kouluttamattomia laiskoja sohvaperunavanhempia varten."

Vierailija
20/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä lapset kirjoittivat kouluaineeseen, jonka aiheena oli ' Mitä tein kesällä?' Kirjoittivat, että oltiin kotona ja käytiin uimassa. AARGHHH!!!!



Harmittaa vielä kolme vuotta myöhemminkin, että niiden opet luulee, ettei me käyty missään.! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä