Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää! Jotkut eivät olleet käyneet lasten kanssa kesällä missään

Vierailija
14.08.2007 |

Siis ei Muumimaailmaa, mummolaa, mökkiä, Lintsiä, ei sitten mitään! Tuolla samassa puistossa vain ähötetään päiästä toiseen vuodenajasta riippumatta. Vaikka olisi miten vähän rahaa, voisi sitä edes jotain vaihtelua keksiä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tohon nro 18 :D



Tottahan se on, että ei kaikilla ole yksinkertasesti varallisuutta. Kyllä myö ainakin aiotaan viedä pienokaisemme tulevaisuudessa käymään muumimaassa jne, mutta kyllä sitä ennemmin itse keksii aktiviteettejä :) halvemmaksi käy. Sitä paitsi, tuon ikäiset ovat iloisia jos pääsevät joku päivä käymään uimassa, kaverilla tai ostaa vaikka jonkun kivan kesäpelin. kaikki tuommoiset pienet ilot saavat lapsen onnelliseksi, ei mitkään hinnakkaat etelänreissut.



EI SITÄ ENNENVANHAA MITÄÄN PUUHAMAITA OLLU. SAATI VARALLISUUTTA SEMMOSIIN, ja kyllä ihan onnellisia lapsia oli.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi