Lue keskustelun säännöt.
"Työttömien laiskuus ärsyttää"
Kommentit (5)
Yleensä tuota hokee v*ttuuntunut työllinen, joka johtuu työn korkeasta verotuksesta. joka ei tietysti ole työttömien vika vaan valtiovallan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä tykkään provoilla kyllä täällä. Terveisin 11v koululainen joka on usein vittuuntunut
Ajatuspaja Libera
Bob Helsinki
Työministeriö
Mä kyl luulen et osa on kitkerää itseironiaa.
Epäilen että joku viestintätoimisto on näiden aloitusten takana. Jotenkin liian systemaattiselta tämä toiminta vaikuttaa.