Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä miehestä joka aina ihastuu poikamaisiin lesbo/bi-naisiin?
31.07.2007 |
Hänen naismakunsa on lyhyestin sanottuna sellainen. Onko ensimmäinen ajatuksesi, että mies onkin " oikeasti" homo tai ainakin bi?
Vai onko se heteromiehen yksi naismaun tyylisuunta siinä missä muunkinlaiset naiset? Siis kertooko miehen naismaku automaattisesti jotain hänen seksuaalisuudestaan?
Olipas sekavaa=)
Kommentit (6)
Itse ihastun usein hieman hintahtaviin miehiin. Eikä se kerro minusta yhtään mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihastun aina pelkästään homoihin, sellaisiin vähän tyttömäisiin.
Vai tarkoitatko että mies tietää ihastuksen kohteiden olevat tyttöihin kallellaan?
Enemmänkin pidän häntä tyyppinä, joka ei ole erityisen miesmäinen ja joka ei pidä arvossa perinteistä naiskauneutta.