Lue keskustelun säännöt.
Kun tuolla joku sääli kerrostalossa asujia, niin mä taas säälin ihmisiä joilla vastenmielinen työ.
25.07.2007 |
Mulla on vähän jopa " vapaamatkustaja" -olo kun saan tehdä ihanaa, kehittävää työtä joka on mun unelmatyö ja saan tehdä tätä kotoa käsin, jolloin pomo ei määräile, ei tarvi kökkiä aamuruuhkissa, miettiä työeväitä, sovittaa kaikki menot työaikojen mukaan jne. Surettaa ihmiset jotka joutuu lähtemään töihin vasten tahtoaan, tekemään jotain turhanpäivästä tai tylsää hommaa, kuuntelemaan asiakkaiden tai pomon valituksia tms. Miettikää monta tuntia elämänsä aikana ihminen on töissä! Kauheaa jos kaikki se aika on kurjaa, vähänku heittäis osan elämästä hukkaan :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla