Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pieni hoito, iso ilo
29.10.2016 |
Olen vuoden kärvistellyt hengitystieongelmien kanssa. En pitänyt vaivaa kovin vakavana ja siksi vain odotin sen menevän ohi. Niiskutin, honotin ja kärsin päänsärystä. Sain vasta tietää, että työpaikalla on sisäilmaongelma. Lääkäriin siis ja rohdot mukaan apteekista. Pelkästään vuorokauden jälkeen maailma on kirkastunut. Nukuin tosi hyvin, hengitys kulkee ihan nenän kautta, happea riittää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyvä tietää! Itsellä sama ongelma.