Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te rivi- ja kerrostaloissa asuva pystytte riitelemään,

Vierailija
10.06.2007 |

kun kaikki huutaminen kuuluu naapuriin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään mykkäkoulua.

Vierailija
2/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerrostalossa asutaan. kyllä välillä mietin että onkohan joku kuullut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kesällä vituttaa kun ei voi kunnolla karjua kun mies avaa kaikki ikkunat ja kuistin oven helteillä -johan naapurit kuulisi joka sanan jos silloin huutaisin! Mut periaatteessa jos riideltävää on, niin en välitä naapureista vaan riita riidellään loppuun.

Vierailija
4/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tietty riidellä ;-)

Vierailija
5/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että mun ääni kuuluu alhaalta ihan ylös asti SO? elämä on.

Vierailija
6/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos väliovi on jäänyt kiinni niin varmasti kuuluu rappuun 1krs. kauhea mesonta. Käytetään ihan hirveää kieltä ja haukkumista tosi herkästi ja voin vain kuvitella mitä naapurit ajattelevat.



Kinastellaan jos ollaan väsyneitä tai nälkäisiä ja itse tiedetään ettei se ole vakavaa mutta ei varmaan oo kiva naapureiden kuulla " vitun idiootti runkkari, luuseri miten sä kehtaat olla tollanen paska, parempi ku lähdet etkä tuu ikinä takasin, kaduttaa kun ikinä sut tapasin!" jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en paljon naapureiden korvia ajattele. Mutta ei meillä yleensä riidellä huutamalla muutenkaan, joten hyvä jos joka toinen vuosi joutuvat kuuntelemaan huutamista.

Vierailija
8/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei puhu mitään ja minä sähisen ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta jos väliovi on jäänyt kiinni.

Vierailija
10/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ollaan oltu kymmenen vuotta. Jos tulee, sitten vain huudan. Ei me keskiyöllä kuitenkaan riidellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää tää vaan on =)

Vierailija
12/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riidellään harvoin ja jos annetaan tulla täysin palkein niin ei se kauaa kestä. Asutaan kerrostalossa ja ollaan huomattu että aikas kovaa saa karjua että se kuuluu naapuriin kunnolla. Nyt kesällä täytyy vähän miettiä kun kaikilla on ovet+ikkunat auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello n. 1 yöllä ja mies ihan tuhannen kännissä rivarimme terassilla, minä selvin päin ihan raivoissani. Kauhea helle, joten kaikilla varmaan ikkunat auki. Muuten ihan hiljaista. Riideltiin ja mä huusin näin: " mä melkein tapoin itteni sun takia!!" Kaikki naapurit varmaan luulee mua säälittäväksi itsemurhakandidaatiksi, vaikka kyse oli siitä miten meinasin itse jäädä auton alle pelastaessani miestä.

Vierailija
14/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena parina asuttiin kerrostalossa jossa kukaan ei edes tervehtinyt rappukäytävässä, joten huudettiin nuoruuden riitoja täysillä, naapureista välittämättä. Sitten asuimme rivarissa jossa seinänaapurit tulivat tutuiksi eikä tosiaankaan kehdattu huutaa. Varsinkin jos ikkuna oli auki KAIKKI kuului ulos. Oli vaikeaa kun oikein kiehui eikä voinut huutaa.



Loputa rakensimme oman talon ja ajattelin helpottuneena että AH, nyt saan laulaa, huutaa, kuunnella musiikkia ja naiskennella lujaa (kun lapset ovat yötä pois kotoa..). Paitsi enpä nyt sitten voikaan! Kaikki kuuluu ulos kuin rivarissakin! Talot on niin perkeleen lähellä toisiaan että jos ikkuna on auki niin varmasti kuulee naapurit kaiken! :(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän rivarissa huuto kuulu naapuriin paitsi jos on just ikkunat auki tai jos tosiaan KIRKUU

Vierailija
16/16 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut korotettua ääntä viime viikkoina harmillisen paljon...tiedä sitten kuinka naapurit reagoivat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi