Lue keskustelun säännöt.
4-vuotiaalle kivaa puuhastelua? palapelit ja piirtäminen jo " liian tavallista" . vaihtelua kaivattaisiin.
Kommentit (2)
Meidän 4.5-vuotias poika rakentelee päivät pitkät legoilla kaikkea avaruusaluksista maataloihin. Erilainen piirtely on kyllä suosittua myös, mutta halusit vaihtelua... entäs pistokuvat ja " yhdistä-numerojärjestyksessä" -kuvat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Askarrelkaa, muovailkaa, huovuttakaa, maalaa vesiväreillä, leikkikööt paperinukeilla, sisustakoot nukkekodin uusiksi...