Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, mitä ajattelette tästä?

Vierailija
10.06.2007 |

Oltiin ystäväni kanssa retkellä, oltiin sovittu mitä kukakin ottaa mukaan ja kaikki eväät ovat sitten yhteisiä. Ystäväni lupasi ottaa pillimehua niin paljon, että kaikille riittää. No lopputulos oli se, että minun lapsilleni riitti tasan yksi pillimehu koko päiväksi ja hänen lapsillensa kaikille viisi pillimehua per nuppi. Ei oltais varmaan saatu sitä kahtakaan, jos en olisi vain kaapannut mehuja. Joudun ostamaan omille lapsilleni juomista, kun niitä mehua ei riittänyt, vaikka oli toisin sovittu. Muuten retki oli onnistunut, ainoastaan ruokailutilanteissa oltiin yhdessä, muuten liikuttiin omien lapsien kanssa. Minulla on paljon vanhemmat lapset kuin ystävälläni. Selkeästi ystäväni odotti koko ajan että minun lasteni ja minun olisi pitänyt tulla ihastelemaan hänen lastensa tekemisiä, mutta ei kai koululaisia kiinnosta jotkut pikkulasten jutut. Ja ei hänkään ollut pahemmin kiinnostunut minun lasten tekemisistä, mutta minä ja lapseni eivät sitä odottanutkaan.

Minusta ystäväni on itsekäs ja ei niin vähänkään!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miksi ihmeessä lähdette yhdessä retkeilemään, jos tiedät jo etukäteen että teillä on eri intressit?

Vierailija
2/2 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yritin olla vain ystävällinen!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi