Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei zalando annan maksutapana enää laskua?

Vierailija
14.09.2016 |

Pitäisi tilata kahdet kengät talveksi ja en tiedä oikeaa kokoa. Jos maksan suoraan ja rn pidä kenkiä niin rahojen palautuksessa menee kauan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaahan! Juuri tilasin eilen laskulla.

Vierailija
2/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Heitäkin harmittaa varmasti tyhjää tilailijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on jäänyt sulta laskuja joskus rästiin?

Vierailija
4/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laskuja jäänyt rästiin vaan olen ajallaan ne maksanut.

Vierailija
5/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille muille antaa kyllä laskun, että onko jäänyt jotain muita laskuja rästiin joskus? Luottotiedot vaikuttavat. Tai sitten yrität liian isolla summalla. Mutta mistäpä me se tiedettäisiin. Soita sinne ja kysy.

Vierailija
6/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain myös laskulla. 90e summa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei oo myöskään oo antanu laskulla..ennen oon saanu, laskut maksettu ja luottotiedot kunnossa. Ajattelin huomenna soitella ja kysellä...

Vierailija
8/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös joskus tehnyt sen ettei antanut valita laskua, ja luulin että mulla on jäänyt joku lasku maksamatta, mutta seuraavana päivänä kokeilin uudestaan ja sitten sai laskullekin, joten siinä oli vaan joku tilapäinen häiriö.

En koskaan tilaa sieltä muuten kuin laskulle, kun en halua joutua odottamaan rahoja palautuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähköpostia. No toivottavasti vastaavat ennen kuin tuote myydään loppuun.

Ap

Vierailija
10/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, että osoitteesi on oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan soitat sinne, kun ilmainen asiakaspalvelunumero on ihan siinä etusivulla.

Vierailija
12/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut laskulla. Työtön tyhjätasku. Viimeksi tilasin 130 eurolla.

Olen tosin kuullut, että jos palauttaa tuotteita, seuraavalla kerralla ei saa laskua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus myön niin etten saanut laskulla, ajattelin että se johtuu siitä, että olin palauttanut liikaa. Ostin siis tuotteita ja maksoin laskut ajallaan, mutta usein tilauksesta puolet tai kolmeneljäsosaa lähti palautukseen (en tahallani tehnyt sitä, vaan oli vääränkokoisia jne.) Luulen että yrittävät suitsia liikoja palautuksia sillä, ettei saa enää laskulla. Olin jonkin aikaa tilaamatta mitään ja sen jälkeen oli taas mahdollista tilata laskulla.

Vierailija
14/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni toimitustavalla oli vaikutusta. Jos haluat paketin esim. pakettiautomaattiin, laskulle ei saanut. Vain nouto postista käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan aina kerralla useammalla satasella ja saan laskun. Näistä suuri osa myös palautetaan kun eivät syystä tai toisesta miellytä. Mutta silloin ei saa laskua, jos siellä on joku lasku "auki", eli joko maksamatta tai tuotteet palauttamatta. Jos johtuu palauttamattomista tuotteista, niin saat taas tilattua laskulla kun ovat rekisteröineet palautuksesi :)

Vierailija
16/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidan tietää syyn. Eli yksi tuote näyttäisi maaliskuulta olevan niin ettei ole saapunut palautettujen joukossa vaikka palautin sen. Myös sähköpostissa näkyy että tuote on palautettu. Sain siis sähköpostiin zalandolta vahvistuksen. Noh, jospa huomenna selviäisi ja voisin tilauksen tehdä.

Ap

Vierailija
17/17 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesällä useamman mekon rippijuhlia varten sovitukseen. Loppusumma ylitti muistaakseni 400 € (tilasin kahdelle tytölle kaksi mekko kummallekin) ja palvelu sanoi, ettei toimiteta laskulla. Kun jätin yhden mekon pois ja summa laski n. 300 €, lasku onnistui.

Kaikki laskut on maksettu ajallaan ja palautuksia on ollut yksi tätä ennen ja se on kirjautunut asianmukaisesti tilille. Palautuksesta oli n. vuosi aikaa. Nyt oli kyse isommasta ostoksesta ja koot hupenivat nopsaan, oli pakko ottaa myös varavaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi