Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi 30v YH-isälle seuraa?

Vierailija
09.06.2007 |

Olen juuri Helsinkiin muuttanut, paikkoja tuntematon, joka kaipaisi vinkkejä, mistä voisi löytää illaksi juttu seuraa. Toivottavasti jollain olisi joitain vinkkejä.



Esa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa asustelet? On niin iso kaupunki että tarkennusta kaivataan;o)

Minkä ikäsiä lapsia sinulla on?

Vierailija
2/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Esa asustelet? On niin iso kaupunki että tarkennusta kaivataan;o)

Minkä ikäsiä lapsia sinulla on?

Yksi 2 1/2v tyttö ja Sörnäisissä asustelen.

Esa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kaipaatko sellaista paikkaa johon lapsi tulee mukaan?



Kyllähän täällä Helsingissä on tarjontaa vaikka kuinka, pitää vaan tietää minkälaisesta meiningistä ite tykkää.

Kiva baari metroradan varrella on Kaisla (Kaisaniemessä)



Mukava terassikeräytymä on keskustassa Mikonkadulla, siellä on useamman baarin yhteinen pitkä terassi jossa sellainen meininki että jutellakin voi. Ja juttuseuraakin löytää suht helposti.



Sitten lapsen kanssa jos olet liikenteessä niin hypätkää Hakaniemestä Korkeasaaren lauttaan ja sinne eläimiä kattomaan ja kahville, siellä syntyy varmasti juttua muiden " lapsellisten" kanssa!



Suomenlinna on toinen oikein kiva retkikohde, Kauppatorilta lähtee lautta sinne.

Siellä on myös ruokakauppa, ravintola sekä kahviloita jos ei halua omia eväitä ottaa.



Mitäs vielä...jos teillä on auto niin Serenan vesipuistoon Korpilammelle! Katso netistä wee wee wee piste serena piste fi (en voi laittaa linkkiä kun kone herjaa), siellä on pienellekin taaperolle tekemistä ja paljon porukkaa.



Toivottavasti joku näistä vinkeistä miellyttää!

Terveisin eräs 3-vuotiaan tytön äitee



Ai niin ja vielä pee äs;

Keskustassa Sanomatalon alakerrassa oleva kahvila vilisee naisia- se on äitien suosiossa :o)

Eli eikun metrolla Rautatieasemalla pois, Sanomatalo on ihan lähellä.

Vierailija
4/4 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täältähän niitä löytyisi...