Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuheuttava shampoo+hoitoaine (luonnoskosmetiikka) hyväkuntoisille ja liukkaille hiuksille?

Vierailija
30.08.2016 |

Omistan liukkaat, lasimaiset, kiiltävät ja hyväkuntoiset hiukset, jotka menevät päätä myöten. En tarvitse siis hoitavia tuotteita, jotka latistaa hiusta entisestään, vaan kaipaisin tuuheutta näihin :) Käytän mielellään luonnonkosmetiikkaa/tuotteita, joissa ei silikonia, parabeenejä tms. Mahdollisimman luonnonmukaisia tuotteita siis. Mutta mikä olisi se ihmeitä tuova purnukka, joka kohottaisi tämän hiuskypärän ja toisi siihen tuuheutta? Hoitoaineen tarvitsen myös, koska pelkkä shampoo jättää hiukset sähköiseksi. Kiitos avusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin Hieno Suomalainen. Se sininen purnukka. Itse käytän sitä ja hyvää on.

Vierailija
2/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko jäädä kuulolle, että mitä suositellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljysaippua.

Vierailija
4/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätty? Mulla toimii värjäämättömiin parhaiten palashampoo (ärsytyksen takia sls- ja sles -vapaa, esim flow, vuotar, sola) tai saippua (inkuto, dr bronners, am ym) Näiden erohan on öljyjen keskinäisessä suhteessa. Lasimaisuus on kadonnut ja näitä pystyy nykyään pitämään aloillaan :) Värjättyyn, huokoisempaan hiukseen, erityisesti latvaan saattaa jäädä tahmaa (eron käsitellyn ja käsittelemättömien hiuksen välillä huomaa selvästi, värin poiskasvattelu menossa). Muutaman kerran vuodessa käytän nestemäistä luonnonkosmetiikkashampoota, yleensä Unique Haircarea.

Vierailija
5/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow shampoopala tai oliiviöljysaippua. Tuuheuttavat paremmin kuin mikään shampoo. 

Itselläni on värjätty tukka, mutta saippuat toimivat silti erinomaisesti.

Vierailija
6/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljyshampoota kokeilin, liian hoitava. Oliivisaippuaa en ole hiuksiin kokeillut. Mahtaako tehdä takkupesän?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämättömät hiukset minulla :)

Ap

Vierailija
8/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow shampoopaloja on monenlaisia. Mitä tarkemmin niistä suosittelette rasvoittuvaan tukkaan, kun haluan tuuheutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliiviöljyshampoota kokeilin, liian hoitava. Oliivisaippuaa en ole hiuksiin kokeillut. Mahtaako tehdä takkupesän?

Ap

Ei tee, jos kerran tukka on alunperin hyväkuntoinen. Mihinkään huopaiseksi yliblondattuun jo valmiiksi takkupesään ei kannata kyllä kokeilla ;) Jos kaipaa hiuksen silottamista enemmän, voi päälle laittaa huuhtelun, jossa noin puoleen litraan vettä laitetaan pieni loraus etikkaa. Etikka sulkee hiussuomut ja lisää kiiltoa ja kammattavuutta. Paras on jos etikkaa ei huuhtele pois - haju kyllä häipyy tukan kuivuessa.

Vierailija
10/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flow shampoopaloja on monenlaisia. Mitä tarkemmin niistä suosittelette rasvoittuvaan tukkaan, kun haluan tuuheutta?

Olut ja muna tai Suolamuta ja savi ovat parhaita. Mutta kyllä kaikki saippuapohjaiset tuuheuttavat, laadusta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliiviöljyshampoota kokeilin, liian hoitava. Oliivisaippuaa en ole hiuksiin kokeillut. Mahtaako tehdä takkupesän?

Ap

Saippuapesun kanssa monet käyttävät hapanhuuhtelua (etikka- tai sitruunahappovettä) palauttamaan päänahan pH:n. Se toimii samalla hoitoaineen korvikkeena, ei jää takkuja. Minä en siedä etikan hajua, joten käytän sitruunahappoa tai viinihappoa, jos muistan. Hanavesi on niin pehmeää, ettei välttämättä tarvitse, huuhtoutuu muutenkin hyvin. Mulla on latvoissa vielä väriä, joka odottaa poisleikkausta, siksi tuo tahmajuttu ed. viestissä.

4

Vierailija
12/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuskin.com, on parempia kuin luonnonkosmetiikka ja riittoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshopilla on myrkyttömiä shampoita ja hoitiksia (ei silikonia, parabeeneja), mutta olisikohan just tuuheuttavassa uv-suojakemikaali mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän