Lue keskustelun säännöt.
Uusperheet on aivan kamalia lapsen näkökulmasta.
20.08.2016 |
Vanhemmat ei sitä myönnä mutta niin se vaan on. Työn kautta tunnen kymmeniä uusperheitä, joista ehkä kaksi toimii jotekuten. Muut yhtä helvettiä lapsille.
Kommentit (3)
Riippuu varmaan perheestä ja siitä, onko exän vai nyksän lapsi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se johuu siitä, että perheistä 80 % on yhtä helvettiä. Myös ydinperheistä kasvaa kotivammaisia yksilöitä aivan yhtä paljon.
Itse olen kasvanut uusperheessä ja ei se helvettiä ollut. Enempi se helvettiä oli kun biologiset vanhemmat tappeli kun yhdessä asuivat..