Kosto?
Minulta kysyttiin tänään, että pelkäänkö erään ihmisen kostavan. En pelkää.
Jäin miettimään, että miten minulle voisi kostaa.
Paskaa voi puhua. Kukaan ei usko. Ja jos joku uskoo, se on sitten hänen häpeänsä.
Käsiksi ei voi käydä. Ei pääse niin lähelle. Minulla on nopeat jalat.
Muutahan en sitten keksikään?
Kommentit (6)
Käy pahoinpitelemässä jonkun läheisesi? Turmelee autosi tai jotain muuta omaisuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa sun postilaatikkoon et "Kirsi on tyhmä!"
Tai se kaikkein pahin: "Kirsi on wt!"
Jo mikrogramma poloniumia voi viedä hengen. Pidä huolta, että kukaan ulkopuolinen ei pääse käsiksi ruokaasi, juomaasi, hammastahnaasi, huulipunaasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa sun postilaatikkoon et "Kirsi on tyhmä!"
Tai se kaikkein pahin: "Kirsi on wt!"
Siis kauheaa! :/
Kirjoittaa sun postilaatikkoon et "Kirsi on tyhmä!"