Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

golitisi, golitsi, gollege, monta tapaa kirjoittaa..

Vierailija
08.06.2007 |

mutta huutiksessa ' jucido' tekee kyllä pohjat =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaks ensinmainittua ei oo kyllä millään tapaa oikein kirjotettu

Vierailija
2/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja gollege on sitten mielestäsi oikein kirjoitettu vai?



Mutta mikä on jucido?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten kiinnittänyt samaan huomiota. Toinen mikä ärsyttää on " pitkähiainen" . Siis eikö koulussa nykyisin opeteta enää oikeinkirjoitusta.

Vierailija
4/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä sit löytää haulla jotain...

Vierailija
5/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jucido on huutis-nimimerkki. Jokainen college kirjoitettuna eri tavalla ja väärin tällä tyypillä...



ap

Vierailija
6/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja jucido on huutis-nimimerkki. Jokainen college kirjoitettuna eri tavalla ja väärin tällä tyypillä...

ap

No ehkäpä hän kirjoittaa tuon sanan niin monella (väärälläkin) eri tavalla, notta ne huutiksen illiteraatit, jotka hakevat ties millä ihmetermeillä kohteita, löytäisivät hänen myymänsä vaatteet?

Itse olin joskus ihmeissäni mitä hakutermiä käyttäisi, kun yritin etsiä vauvalle trikoosamettisia potkareita - sametti, samentti, veluuri, velouri, velour, veloori, plyyssi, plyysi, plyysshi jne. Sai siinä monena olla ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi haenkin aina myös väärin kirjoittaen, tulee laajempi tulos. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi