Lue keskustelun säännöt.
Lomautus ja palkka
28.07.2016 |
Lomautuksesta pitää ilmoittaa 14 pv etukäteen.
Eikös tuon 14 päivän ajalta pidä maksaa myös palkkaa?
Kommentit (2)
Tietenkin pitää - eli lomautus vähintään 14 vrk etukäteen ja tuon 14 vrk ollaan normaalisti töissä ja saadaan normaali palkka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
khyyllä