Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tulin äidiksi 17v

Vierailija
24.06.2007 |

enkä ole pitänyt itseäni " teiniäitinä" tai edes erityisen nuorena äitinä ennen kuin oon alkanut lukea av-palstaa =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nuori äiti? Meidän porukassa esikoinen tehdään aikasintaan kolmekymppisenä.

Vierailija
2/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväpiirissäni on paljon erilaista elämäntilannetta. Joillakin jo lapset 10 vuotiaita (olleet siis nuoria äitejä) ja monia, jotka eivät ole edes ajatelleet perhettä, taikka edes vakavaa parisuhdetta. Mutta kaikkea löytyy ja erilaista koulutustasoa myös. Aika homogeeninen on sinun porukkasi? Saako siinä olla poikkeava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdin täyttää17, kun esikoinen syntyi.



kuopus syntyi, kun olin 32v..



ja voin muuten sanoa, että olen paaaljon " viisaampi" ja parempi äiti nyt, kuin ensimmäisen kanssa..

Vierailija
4/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin toki olevani suht nuori, mutten ajatellut olevani kovin harvinainen tapaus kuitenkaan. vasta täällä olen törmännyt paheksuntaan t . ap

Vierailija
5/5 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valinnoista tai niiden tekemisistä, kaikesta maan ja taivaan välillä.