tulin äidiksi 17v
enkä ole pitänyt itseäni " teiniäitinä" tai edes erityisen nuorena äitinä ennen kuin oon alkanut lukea av-palstaa =)
Kommentit (5)
Minun ystäväpiirissäni on paljon erilaista elämäntilannetta. Joillakin jo lapset 10 vuotiaita (olleet siis nuoria äitejä) ja monia, jotka eivät ole edes ajatelleet perhettä, taikka edes vakavaa parisuhdetta. Mutta kaikkea löytyy ja erilaista koulutustasoa myös. Aika homogeeninen on sinun porukkasi? Saako siinä olla poikkeava?
ja ehdin täyttää17, kun esikoinen syntyi.
kuopus syntyi, kun olin 32v..
ja voin muuten sanoa, että olen paaaljon " viisaampi" ja parempi äiti nyt, kuin ensimmäisen kanssa..
ymmärsin toki olevani suht nuori, mutten ajatellut olevani kovin harvinainen tapaus kuitenkaan. vasta täällä olen törmännyt paheksuntaan t . ap
valinnoista tai niiden tekemisistä, kaikesta maan ja taivaan välillä.
ole nuori äiti? Meidän porukassa esikoinen tehdään aikasintaan kolmekymppisenä.