Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän voisi olla? Ulostin verta melkoisen paljon...

Vierailija
24.06.2007 |

Tarkoituksella en puhu tällaista, vaan ihan oikeasti pientä apua vaille, olen hieman nyt paniikissa, mistä tämä voisi johtua...Tarvitsisiko mennä huomenna lääkäriin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuitenkin lääkärille varmuuden vuoksi tsekkauttamaan asia.

Vierailija
2/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas voi olla esim. vatsan kovuudesta ja peräpukamista johtuvaa, ei niin vakavaa.



Jos veri on ehtinyt tummua matkalla, se tulee jostain kauempaa, ja pitää tarkastaa mistä, jotta voidaan hoitaa oikein.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailen kun itse panikoin samaisesta asiasta pari kuukautta sitten. Kysyin lääkäriltä muiden asioiden yhteydessä, ja tuon ylemmän kirjoitukseni mukaisia vastauksia sain.



Jos asut puhelinterveysneuvonnan alueella, niin soita vaikka heti ja kysy. Saat sitten paremmin rauhassa nukuttua yön :)



Perheeni vaivojen perusteella tiedän, että tumma veri voi olla merkki esim. haavaisesta paksusuolentulehduksesta, joka on tyypillisesti nuorien aikuisten tauti, ja joka on melkoisen hyvin hoidettavissa lääkkein tai tarvittaessa leikkauksella.

Vierailija
4/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sitä verta tulla lisää vielä myöhemmin, että lääkäri ottaa asian vakavasti tai yleensä saan ajan?

Vierailija
5/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa. Lääkäri sanoi minulle, että jos veri on kirkasta ja sitä tulee vain kerran, ei tarvitse mennä tutkimuksiin.

Vierailija
6/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sekään ole hävettävää, että ongelmasi on alapäässäsi, takakerhossa. Meillä kaikilla on joskus jonkinlaisia ongelmia siellä, kukaanh ei ole pieruton, hajuton jne. Lapsetkin tulevat yleensä sieltä alhaalta (siitä toisesta luukusta), se on luonnon laki. Ihminen viisaudessaan on keksinyt kouluttaa joitakin ihmisiä tutkimaan toisten päitä, kyynärpäitä, pilluja ja pyllyjä, ja hyvä niin. Hoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli voi olla ärtynyt tai siellä voi olla polyyppi tai pahimmassa mahdollisuudessa syöpä. Pukaman veri on kirkasta.

Vierailija
8/8 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

colitis ulcerosa = haavainen paksusuolentulehdus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan