Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
paloin eilen aika pahasti ja nyt mietityttää
08.06.2007 |
miten palamisen jälkeen pitää ihoa suojella auringolta. Pitääkö mun tuonne helteeseen mennä ihan pitkähihaisessa?
-ensi kertaa elämässään palanut-
Kommentit (5)
Lisäksi: kun on yhden kerran palanut, palaa myöhemmin helpommin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Bepanthenia tai hydrokortisonia kannattaa laittaa lievittämään kuumotusta ja kirvelyä.
Mut älä nyt kortisonin laiton jälkeen aurinkoon mene, illalla semmoseet. Kortisonin jälkeen palaa helpommin se altistaa, ja paketissakin muistaakseni siitä sanotaan.
Alue: Aihe vapaa
mutta ihmetykseksesi voin kertoa, ettei se hihan pituus ratkaise vaatteen vilpoisuutta.