Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette saaneet H&M:n nettialesta tekemänne tilauksen?

Vierailija
08.06.2007 |

Oma pakettini näyttää olevan vielä pakattavana, vaikka viikko sitten tilasin... toivottavasti ei ole jumittunut johonkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä viikolla oli toimitusviikoksi vaihtunut vko 24. Toivottavasti tulee ajoissa, loma alkaa parin viikon päästä...

Vierailija
2/2 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä jos on jo postitettu. Kaverille kävi niin että posti mokasi ja lappua ei tullut. Paketti palautettiin takaisin H&M:lle kahden viikon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi