Adrian, Tristan, Julian ja _____?
Pikkunelosen pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä, mutta nimi on yhä suuri arvoitus. Sukupuoltakaan emme tiedä. Joku hieman erikoisempi (ei Joonatan, Aaron) n-loppuinen nimi olisi kiva ainakin pojalle, Damian on mieheni ehdotus mutta itse olen hieman kahden vaiheilla sen suhteen. Kaspian-nimestä pidän, mutta pikkuserkkuni pojan nimi on Kaspian, he eivät kyllä ole kovin läheisiä ja näemme heitä vain häissä ja hautajaisissa noin joka kolmas vuosi.
Tytöllekin pitäisi löytää nimi. Marian-nimeä mies ehdottaa, mutta itse en tykkää siitä. Tytön nimen ei täydy mielestäni loppua n-kirjaimeen, mutta ei siitä haittaakaan ole :)
Nimien täytyisi sopia tyyliltään isoveljien nimiin, ja olla mielellään hieman harvinaisempi.
Sukunimi ja sukujuuret on Keski-Euroopasta.
Kiitos jos keksit jotain nimiehdotuksia.
Kommentit (38)
Kaspian tuli mulle het ekaksi mieleen, mun mielestä pikkuserkun lapsi kaimana ei haittaa, varsinkaan jos ette kovin tekemisissä ole ja kun yhteys veljien nimeen on noinkin selkeä. Nathanistakin tykkään enlganniksi, mutta lausuttuna " naatan" tmv. kaipaa ainakin mun korvaan vielä totuttelua...
tytölle Marian on mun mielestä kyllä kaunis. Erin tuli mieleen n-loppuisista, siitä pidän itse tosi paljon.
Aileen
Alison/Allison
Anwen
Caitlin/Caitlyn
Caren
Carmen
Catrin/Catherin
Christin
Cristen
Eden
Eileen
Elin
Ellen
Erin
Evelin/Evelyn
Gillian
Gwen
Helen
Jasmin
Jean
Joan
Kaitlin
Karen
Karin
Katarin
Katrin
Kerstin
Kirsten
Pojalle ehdottomasti Kaspian ja tytölle ehdottomasti Lilian! Ovat myös suomalaiseen suuhun sopivat.
Siitä Damianista en pidä, tylee mieleen sana " dami" eli typerä.
Kaspian on myös kiva, jos teitä ei haittaase, että on jo sukulaispojan nimenä. Kristian on ehkä liian tavallinen teidän makuunne? Sopisi kyllä hyvin veljien nimiin.
Vierailija:
Pikkunelosen pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä, mutta nimi on yhä suuri arvoitus. Sukupuoltakaan emme tiedä. Joku hieman erikoisempi (ei Joonatan, Aaron) n-loppuinen nimi olisi kiva ainakin pojalle, Damian on mieheni ehdotus mutta itse olen hieman kahden vaiheilla sen suhteen. Kaspian-nimestä pidän, mutta pikkuserkkuni pojan nimi on Kaspian, he eivät kyllä ole kovin läheisiä ja näemme heitä vain häissä ja hautajaisissa noin joka kolmas vuosi.
Tytöllekin pitäisi löytää nimi. Marian-nimeä mies ehdottaa, mutta itse en tykkää siitä. Tytön nimen ei täydy mielestäni loppua n-kirjaimeen, mutta ei siitä haittaakaan ole :)
Nimien täytyisi sopia tyyliltään isoveljien nimiin, ja olla mielellään hieman harvinaisempi.
Sukunimi ja sukujuuret on Keski-Euroopasta.
Kiitos jos keksit jotain nimiehdotuksia.
" Naurettavaa antaa noin ulkomaalaisia nimiä junttisuomalaisille lapsille"
sopivat varmasti hyvin. Sitä paitsi nuo ap:n poikien nimet taipuvat hyvin suomalaisenkin suussa. Jos sukunimi olisi joku tosi tyypillinen -nen-päätteinen suomalainen nimi, voisi kuulostaa hassulta.
Tosi kauniit nimet ovat.
Muut kuulosti jotenkin väkisin väännetyiltä, noi on erikoisia ja silti kuulostaa tosi kauniilta :) Eikä kaukainen sukulaisuus haittaa.
Itse ehdotan nimiä Aslan ja Lilian.
ja myös sukunimi on ei-suomalainen!
Aron, Anton, Jonatan
Lilian, Vivian
Joku ehdotti tytölle nimeä Marion. Olisikohan tarkoitus olla Marian, sillä Marion on kyllä.pojan nimi. Niistä minä en kyllä pidä kummastakaan.
Aslan, Kaspian, Lilian, Vivian. Nämä on parhaat mielestäni.
ja (ranskalaiset) Marion-nimiset naiset olisivat tästä tiedosta varmaan kiitollisia :).
Mutta siis ihanin tyttöjen nimi tähän saakka on mielestäni Lillian, ja todellakin taipuu myös suomalaisten suussa.
Pojalle mielestäni kaunis on Florian, Damienista tulee mieleen aina Ennustus leffat :-)
tytölle Isadora tai Eleonora (samaa tyyliä)
pojalle damian ja tytölle lilian, kuten täällä jo on ehdotettukin
nathan tai damien
milliann tai ann tytölle