Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Adrian, Tristan, Julian ja _____?

Vierailija
08.06.2007 |

Pikkunelosen pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä, mutta nimi on yhä suuri arvoitus. Sukupuoltakaan emme tiedä. Joku hieman erikoisempi (ei Joonatan, Aaron) n-loppuinen nimi olisi kiva ainakin pojalle, Damian on mieheni ehdotus mutta itse olen hieman kahden vaiheilla sen suhteen. Kaspian-nimestä pidän, mutta pikkuserkkuni pojan nimi on Kaspian, he eivät kyllä ole kovin läheisiä ja näemme heitä vain häissä ja hautajaisissa noin joka kolmas vuosi.

Tytöllekin pitäisi löytää nimi. Marian-nimeä mies ehdottaa, mutta itse en tykkää siitä. Tytön nimen ei täydy mielestäni loppua n-kirjaimeen, mutta ei siitä haittaakaan ole :)

Nimien täytyisi sopia tyyliltään isoveljien nimiin, ja olla mielellään hieman harvinaisempi.

Sukunimi ja sukujuuret on Keski-Euroopasta.

Kiitos jos keksit jotain nimiehdotuksia.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nathan tai damien

milliann tai ann tytölle

Vierailija
2/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kaspian tuli mulle het ekaksi mieleen, mun mielestä pikkuserkun lapsi kaimana ei haittaa, varsinkaan jos ette kovin tekemisissä ole ja kun yhteys veljien nimeen on noinkin selkeä. Nathanistakin tykkään enlganniksi, mutta lausuttuna " naatan" tmv. kaipaa ainakin mun korvaan vielä totuttelua...



tytölle Marian on mun mielestä kyllä kaunis. Erin tuli mieleen n-loppuisista, siitä pidän itse tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aileen

Alison/Allison

Anwen

Caitlin/Caitlyn

Caren

Carmen

Catrin/Catherin

Christin

Cristen

Eden

Eileen

Elin

Ellen

Erin

Evelin/Evelyn

Gillian

Gwen

Helen

Jasmin

Jean

Joan

Kaitlin

Karen

Karin

Katarin

Katrin

Kerstin

Kirsten

Vierailija
4/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle ehdottomasti Kaspian ja tytölle ehdottomasti Lilian! Ovat myös suomalaiseen suuhun sopivat.

Vierailija
5/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




Vierailija
6/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä Damianista en pidä, tylee mieleen sana " dami" eli typerä.

Kaspian on myös kiva, jos teitä ei haittaase, että on jo sukulaispojan nimenä. Kristian on ehkä liian tavallinen teidän makuunne? Sopisi kyllä hyvin veljien nimiin.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Pikkunelosen pitäisi syntyä hetkenä minä hyvänsä, mutta nimi on yhä suuri arvoitus. Sukupuoltakaan emme tiedä. Joku hieman erikoisempi (ei Joonatan, Aaron) n-loppuinen nimi olisi kiva ainakin pojalle, Damian on mieheni ehdotus mutta itse olen hieman kahden vaiheilla sen suhteen. Kaspian-nimestä pidän, mutta pikkuserkkuni pojan nimi on Kaspian, he eivät kyllä ole kovin läheisiä ja näemme heitä vain häissä ja hautajaisissa noin joka kolmas vuosi.

Tytöllekin pitäisi löytää nimi. Marian-nimeä mies ehdottaa, mutta itse en tykkää siitä. Tytön nimen ei täydy mielestäni loppua n-kirjaimeen, mutta ei siitä haittaakaan ole :)

Nimien täytyisi sopia tyyliltään isoveljien nimiin, ja olla mielellään hieman harvinaisempi.

Sukunimi ja sukujuuret on Keski-Euroopasta.

Kiitos jos keksit jotain nimiehdotuksia.

Vierailija
8/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Naurettavaa antaa noin ulkomaalaisia nimiä junttisuomalaisille lapsille"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat varmasti hyvin. Sitä paitsi nuo ap:n poikien nimet taipuvat hyvin suomalaisenkin suussa. Jos sukunimi olisi joku tosi tyypillinen -nen-päätteinen suomalainen nimi, voisi kuulostaa hassulta.

Tosi kauniit nimet ovat.

Vierailija
10/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kuulosti jotenkin väkisin väännetyiltä, noi on erikoisia ja silti kuulostaa tosi kauniilta :) Eikä kaukainen sukulaisuus haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotan nimiä Aslan ja Lilian.

Vierailija
12/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös sukunimi on ei-suomalainen!



Aron, Anton, Jonatan



Lilian, Vivian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti tytölle nimeä Marion. Olisikohan tarkoitus olla Marian, sillä Marion on kyllä.pojan nimi. Niistä minä en kyllä pidä kummastakaan.



Aslan, Kaspian, Lilian, Vivian. Nämä on parhaat mielestäni.

Vierailija
14/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


ja (ranskalaiset) Marion-nimiset naiset olisivat tästä tiedosta varmaan kiitollisia :).



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis ihanin tyttöjen nimi tähän saakka on mielestäni Lillian, ja todellakin taipuu myös suomalaisten suussa.



Pojalle mielestäni kaunis on Florian, Damienista tulee mieleen aina Ennustus leffat :-)



Vierailija
16/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle Isadora tai Eleonora (samaa tyyliä)

Vierailija
17/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno!

Vierailija
18/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Justin.

Vierailija
19/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon (lausutaan joon)

Vierailija
20/38 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle damian ja tytölle lilian, kuten täällä jo on ehdotettukin